دنیای مدیریت و کسب و کار

اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی (مرچندایزینگ؛ هنر هشتم)

دنیای مدیریت و کسب و کار

اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی (مرچندایزینگ؛ هنر هشتم)

دنیای مدیریت و کسب و کار

بنام آفریننده زیبایی ها. سلام به همه همکاران، دانشجویان و علاقه مندان حوزه کسب و کار، بازاریابی و خرده فروشی. امروزه موضوع چیدمان فروشگاهی یا مرچندایزینگ، از اهمیت و جایگاه بسیار ویژه و استراتژیکی در دنیا برخوردار بوده و از آن بعنوان یکی از مهمترین مولفه های افزایش فروش و معیارهای انتخاب فروشگاه از جانب مشتریان یاد می شود. اما متاسفانه در کشور ما، به یکی از خلاءهای مهم در اصول فروشگاه داری تبدیل شده است (به جز معدود فروشگاه های بزرگ و امروزی تر نظیر هایپراستار). به همین دلیل و با توجه به تقاضاهای دوستان و همچنین اهمیت موضوع، تلاش می شود تا در این وبلاگ، علاوه بر مباحث کسب و کار، فروشندگی و بازاریابی، به مبحث طراحی و چیدمان فروشگاهی در ایران و جهان پرداخته شود.

اهمیت ویترین های داخلی و چیدمان آنها

جمعه, ۲۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۱ ب.ظ

لوگوی وحید نثائی


حتما با من هم عقیده اید که صرف دارا بودن یک فضای خالی، چه ویترین رو به خیابان و چه ویترین ها و قفسه های داخلی، دلیل بر پر کردن آنها به هر قیمتی نیست. برخی اوقات، چیدمان خلوت و سبک یک ویترین، اثربخشی آن را به مراتب بیشتر خواهد کرد.

در ادامه به مقایسه نمونه های صحیح و ناصحیح ویترین های بیرونی و درونی می پردازیم.

- نمونه های صحیح ویترین بیرونی











- نمونه های ناصحیح ویترین بیرونی







- نمونه های خارجی ویترین داخلی

 

 

- نمونه های ایرانی ویترین داخلی








آدرس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی