دنیای مدیریت و کسب و کار

اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی (مرچندایزینگ؛ هنر هشتم)

دنیای مدیریت و کسب و کار

اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی (مرچندایزینگ؛ هنر هشتم)

دنیای مدیریت و کسب و کار

بنام آفریننده زیبایی ها. سلام به همه همکاران، دانشجویان و علاقه مندان حوزه کسب و کار، بازاریابی و خرده فروشی. امروزه موضوع چیدمان فروشگاهی یا مرچندایزینگ، از اهمیت و جایگاه بسیار ویژه و استراتژیکی در دنیا برخوردار بوده و از آن بعنوان یکی از مهمترین مولفه های افزایش فروش و معیارهای انتخاب فروشگاه از جانب مشتریان یاد می شود. اما متاسفانه در کشور ما، به یکی از خلاءهای مهم در اصول فروشگاه داری تبدیل شده است (به جز معدود فروشگاه های بزرگ و امروزی تر نظیر هایپراستار). به همین دلیل و با توجه به تقاضاهای دوستان و همچنین اهمیت موضوع، تلاش می شود تا در این وبلاگ، علاوه بر مباحث کسب و کار، فروشندگی و بازاریابی، به مبحث طراحی و چیدمان فروشگاهی در ایران و جهان پرداخته شود.

۸ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۱۹
آذر





























































































  • vahid nessaei
۱۸
آذر








  • vahid nessaei
۱۷
آذر




نظرات
  • vahid nessaei
۱۳
آذر


  • vahid nessaei
۱۳
آذر






  • vahid nessaei
۱۲
آذر



  • vahid nessaei
۰۹
آذر
لوگوی وحید نثائی


همایش دو روزۀ آداب تشریفات - اردبیل 


سمینار دو روزه "آداب و اصول تشریفات" در دو گروه مدیران و کارشناسان اداری و گردشگری و هتل داری، با مشارکت اتاق اردبیل و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرهای سرعین و اردبیل برگزار شد.


 




به گزارش روابط عمومی اتاق اردبیل مدرس این همایش گفت: بدون رعایت معیارهای تشریفات که امروزه به آئین تشریفات معروف است، برقراری هرگونه روابط سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و حتی خانوادگی امکان پذیر نیست.

وحید نثایی با بیان اینکه تشریفات تجمل است نه تجمل گرائی و تجمل پرستی افزود: تشریفات به معنای نظم دهی و نظم بخشی است.

این استاد دانشگاه اهمیت فراگیری هنر تشریفات را یادآور شد و ادامه داد: بسیاری از قوانین تشریفات اداری، تجاری و یا دیپلماتیک با آداب متداول در میان عامۀ مردم مشابه می باشد.

وی اضافه کرد: رعایت قوانین تشریفات نزد مدیران، بازرگانان، دیپلمات ها اهمیت بیشتری دارد چرا که عدم رعایت قوانین تشریفات می تواند به اعتبار یک کشور یا نمایندگان یک بنگاه یا یک سازمان لطمه وارد کرده و همکاری میان طرفین را با مشکل روبرو سازد.

 




































فایل دوره آداب تشریفات


نظرات
  • vahid nessaei
۰۸
آذر

لوگوی وحید نثائی


تجربه ای بسیار زیبا و جذاب.

حضور در کنار همکاران و کارکنان خونگرم بوشهری فروشگاه رفاه که از شهرهای مختلفی همچون برازجان و دیلم در این دوره آموزشی شرکت کرده بودند تجربه ای لذت بخش برای بنده بود. به خصوص علاقه و تشنگی زیاد به یادگیری در آنها، تمایل من را برای ادامه دوره افزون تر می کرد اما متاسفانه زمان زیادی برای برخورداری از این فرصت برای بنده وجود نداشت.

همچنین جناب آقای جمهیری، مدیریت محترم استان نیز در این شور و شوق و نشاط و همدلی مجموعه و تبلور فرهنگ یادگیری سازمانی در جهت تحقق اهداف سازمان یادگیرنده، سهم بسیار زیادی داشتند.

اما نکته جالب برای من در این سفر کمتر از یک روز، محبت و اشتیاق زایدالوصف برخی از مدیران و کارکنان فروشگاه نسبت به دوست و همکار عزیزم جناب مهندس نوروزی، (از کارشناسان و مدیران نخبه واحد آموزش در ستاد)، آن هم پس از گذشت حداقل یک سال از آخرین دیدار، بود که همگی نشان از قدرشناسی مردم خوب خطه جنوب دارد.


در پایان، مطابق معمول، همراه با مدیران و کارکنان سطح فروش، از فروشگاه و چیدمان سطح آن بازدید به عمل آمد.

















نظرات

  • vahid nessaei